BEGEL

2015/02/11

LAINO URBIETA DIEGUEZ: Zorionak!!

14-15 ikasturtean, orain arteko irakurle oparoena dugu Laino, 4. mailako ikaslea, Liburutegiko estatistikan ikus dezakezuenez.

Hemendik ZORION beroenak eman nahi dizkiogu, aurten hasi baita sutsu  liburutegira etortzen.
- Bejondeizula, Laino! Aurten hartu duzu liburutegira etortzeko joera handiena. Nondik sortu zaizu irakur  zaletasuna?
- Nere amak asko irakurtzen du eta nik ere irakurtzen hasi nahi nuen. Xuban, nire anaia ere, 1. mailan dabil eta berak ere asko irakurtzen du.
- Noiz irakurtzen duzu normalean?
- Ohera joan aurretik, baina baita etxeko lanak egin eta gero ere.
- Irakurtzeaz gain, zein ekintza dituzu gustuko?
- Patinatzea eta marraztea.
- Zein liburu gustatzen zaizkizu?
- Bolada honetan Kikarenak ari naiz irakurtzen eta nire adinekoentzat oso politak direla esangi nieke denei. Euskaraz eta gaztelaniaz, bietan irakurtzen dut.
- Zer iruditzen zaizu gure liburutegia?
- Oso leku aproposa liburuak hartzeko, irakurtzeko eta etxeko lanak egiteko.
- Sanz Enea liburutegia ezagutzen duzu?
- Bai, oporretan ere joaten naiz hara.(Denontzat, herriko liburutegiko bazkide egitea merezi duela esaten dizuegu, doan da eta aukera handia dago bertan).
- Arrazoiren bat lagunak irakurtzera animatzeko?
- Denbora pasatzeko dibertigarria da, abenturak goza ditzakezu eta toki asko ezagutu ere bai.
Bueno Laino, segi zuk ere irakurketaz gozatzen eta Zorionak!!

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina