BEGEL

2014/02/14

IRAKURZALEEN KLUBA

Hemen datorkigu  bixitan gure irakurzaleetako neska pare bat.
 
- Adizue, eta zuek noiz elkartzen zarete?
- Eguerdiko partean elkartzen gara geure liburuekin ostegunetan patioan edo frontoian, eta libre gaudenok baita asteartetan ere.

- Beti izan zarete irakurzaleak?
M.: Ni bai, beti gustatu izan zait irakurtzea.
N.: Ni txikitan ez nintzen oso zale, irakurtzen nuen, bai, baina ez gustoz, orain bezala.  

- Eta etxean zein garaitan irakurtzen duzue?
M.: Nik beti izan dut oheratzerakoan liburu batekin joateko ohitura.
N.: Nik asteburutan, goizez irakurtzen dut.  

- Izango dituzue bada, beste zaletasun batzuk ere?
N.: Niri bizikletan ibiltzea asko gustatzen zait.
M.: Nik berriz, piszinara joatea dut gogoko.

Hauek dira gaur proposatu dizkiguten liburuak:


BAT PAT: Regreso al jurásico
Bat Pat eta Silver familia oporretan daudela, dinosauro-erakusketa bat ikustera joan dira. Bat Pat ikertzailea, Rebecca, Leo eta Martin anai-arrebok arrautz handi-handia aurkitu dute eta etxera eraman dute. Irekitzerakoan...DINOSAURO bat agertzen da bertan!! Hasi dira informatzen eta dinosauroen koba bat dagoela jakin dute. Kobara joan eta gizon bat topatzen dute bertan. Hiru anai-arrebok harrapatzen dute gizona... Bukaera jakin nahi?  "Regreso al Jurásico" irakurri ba.
Liburu barruan usaindesberdinaktopatuko tuzu.                                       Maider.
 
 
TEA STILTON:  Misterio en el Orient Express 
Dantzari ospetsua, umore txarreko pintorea, diru guztia galdu duen oinordeko bat eta momentuko kantari pop ospetsua...Haien artean lapur misteriotsua ezkutatzen da eta...
Argiaren Beloa, andregai-jantzi baliotsua,arriskuan dago!
Baina hor daude Tea eta bere lagunak misterioa konpontzeko. Nola liteke jantzia falta izatea, kristala apurtu gabe?
Gure klubeko neskak argiak dira eta lapurra, Dimitri, ikusi eta harrapatu egingo dute.
Zatoz abenturaz gozatzera! 
                                                                                               Naiara.


iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina