BEGEL

2018/11/26

Neu naiz indartsuena-Neu naiz ederrena!


 
Harroa  otxan bihurtuta

 Lehen ziklokoentzako beste jardunaldia, BI IPUINekin, alegia moduan kontatuta dator:

Neu naiz indartsuena!

neu naiz ederrena bilaketarekin bat datozen irudiakMario Ramos idatzi eta maisuki ilustratutako album honek alegia bat eskaintzen du. Otsoak modu erritmiko batean galdetzen dio bati eta besteari zein den indartsuena. Harro eta handi ikusten du bere burua, bera baino handiago bat aurkitu arte. Duen erritmoak, bai esanahian eta baita marrazkietan ere, oso aproposa bilakatzen du behin eta berriz ikusi, kontatu eta irakurtzeko. (Ikus otsoaren neurriak)

Neu naiz ederrena! 

Dagoeneko ezaguna dugun otso sinpatikoaren beste xelebrekeria bat kontatuz. Oraingo honetan, ederrena dela uste du eta basoan barrena dabil bere edertasuna aldarrikatzen harro-harro. Bere ibilaldian ipuinetako hainbat pertsonaiekin egingo du topo eta haiek makurtu egingo dira, beldurrez, otsoaren ustezko edertasunaren aurrean. Azkenean, otsoak ezuste handi bat hartuko du herensuge txikiaren ahotik... Ilustrazioei dagokienez, basoaren nahiz otsoaren planoak leku eta ikuspuntu desberdinetatik agertuko zaizkigu: istorioarekin batera, gertutasun edota urruntasuna azpimarratuz. Irudietan testuan agertzen ez diren keinuak eta mugimenduak islatzen dira, istorioaren gaineko komentario zorrotzak erantsiz eta, nola ez, irakurlearengan irribarrea sortuz.

Neu naiz azkarrena da 3.a! 
Txanogorritxo-ren ipuina abiapuntutzat hartuta, ibilbide dibertigarria egiten Ramosek hainbat ipuinen inguruan, hala nola, Hiru hartza, Hiru txerrikume, Edurne Txuri edota Loti Ederra.
Irudiek primeran agertzen dute otso gizajo honen egoera, tonu dibertigarria du eta haurrak ondo pasa dezakete otsoa desmitifikaten.


 Gasteizko Odón de Apraiz ikastolak eta ume gorrentzako arreta taldeak eginiko bideoa da hau.

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina